سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت گر حدیث ما که بدان دلهای شیعیانما را استوار می دارد، از هزار عابد برتر است [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :11348
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/1
5:33 ص

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی

کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو

فراموش کنم

غم


90/4/21::: 3:38 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به همه


+ سلام عزیزان


+ تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است / بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است گل و بلبل بنشسته به کنار / سنبل آمد بی میان گفت وفا را عشق است . . .


+ آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .


+ اینجا همه حالشون گرفتست یه خورده بخندین.خواهشا!!


+ هه هه هه هه هه


+ سلام دوستایه عزیزم فکر کنم 1 ماهی میشه اینجا نیومدم خوبید؟؟


+ سلام دوستایه عزیز ببخشید این چن روزه اذیتتون کردم منو حلال کنید.خبر دارین که پسر شمالی فردا میخواد ساعت 10 خداحافظی کنه.من اینجا موندم به خاطر اون موندم چون میخواستم به خاطر توهینی که به من شد برم اون نذاشت.خلاصه دوستایه چند روزه من امیدوارم همگی موفق باشین.من یه تسویه حساب با این شمال کنمو برم.تا فردا 10 .اصلا بی خیال دلشو ندارم بای همگی


+ دخترا اینجا کی موتور سواری بلده؟؟؟؟


+ بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ، شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم . . .